Seriös

Om man träffar en kille tänker man väl inte direkt på att gifta sig? Så fungerar inte jag iallafall... Jag träffar en kille så tänker jag först väldigt ytligt, det är när man lär känna personen på djupet sen som man kan komma att fastna och börja tänka på något seriöst. Allvar, detta är enda sättet annars kommer man bli besviken och sårad i onödan. Jag tar killar med en nypa salt. Hej hur är du? Jaha okej, ha det så bra... Tänker bara gifta mig en gång och om jag inte e hundra på killen så blir det inget. Hellre att det tar hundra år och jag hittar en perfekt än att jag gifter mig imorgon med någon som är en chansning. Mina tankar om det hela iaf...

xxx Ly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0