Ja eller nej till förspel ?

Ja eller nej till förspel ? Ja det är väldigt mycket upp till varje person. Det finns inget mer eller mindre. Alla jag frågar säger olika. Många säger ja jag gillar lite vissa ja man måste ha förspel länge och vissa säger nä jag vill bara stoppa in den. För min del beror det på vem jag har det med. Med min första pojkvän ville jag alltid ha länge, med vissa har jag bara skitit i förspelet och med vissa behöver jag typ max fem minuter. Med dom man inte har förspel med handlar det alltid bara om två saker. Antingen vill du bara få det överstökat, eller så är du så kåt att du inte kan hålla dig. Jag har typ fortfarande inte svarat ja eller nej och vet verkligen inte vad jag ska svara för jag varrierar väldigt mycket haha. Vad tycker ni, ja eller nej till förspel ? Peace out ! Wi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0