Helt trög, i sin egna värld

Detta är konversationen mellan mig och en trög idiot som jag träffade med tjej, det var hennes vän. Sedan dess har han varit sliskig och aldrig fattat att han äcklar mig och det med bra anledning. Varför finns det såna här människor? Det är inte bara han som är såhär sinnessjuk. Jag har så svårt att sätta mig in i deras skor. Han som ville betala mig för sex tillhör ju samma typ. Varför får JAG ha med dem att göra? Jag tror att jag är för snäll, men även när jag är elak så förstår de inte. Jag tog inte med hela samtalet med det började med att han skrev hej och jag hejdå... Att det ens fortsatte!? Jag sa allt för att han skulle fatta, sen blev jag hemsk men det var vad som krävdes för att han skulle förstå. Det är inte alls min stil att prata såhär till någon men extrema situationer kräver extrema åtgärder, eller?

Mongo: när ska du komma till malmö

Jag: vet inte men pallar inte träffa dig
Mongo: varför
jag snäll

Jag: jag gillar unga killar

Mongo: ok
men jag också ung
men vi kan prova

Jag: nej jag gillar inte dig så

Mongo: ok
som du vill
jag gällr dig
Jag: ja ja vet
jag e snygg och bra
haha

Mongo: ha ha
och sex

Jag: vad då och sex?
sexig?
ja klart

Mongo: ja
den jag mena

Jag: aha
ja men jag vet

Mongo: yas
vi kan prova en gong
om du vill

Jag: nej jag tycker inte om dig på det sättet

Mongo: okkkkkkkkkk

Jag: jag skulle aldrig ha sex med dig eller pussa dig
du är inte min smak

Mongo: aha
men jag säkert jag mycke stark på sex

Jag: jaha bra för dig

Mongo: den ska passa dig

Jag: jag vill INTE ha dig

Mongo: jag fattar
tack

Jag:ja jag hoppas d
vad då tack
måste alla tjejer vilja ha dig eller?

Mongo: nej abslut inte
men jag tyckt om dig .darför jag fråga

Jag: ja men du tycker om alla

Mongo: nej
kan du komma till malmö träffa mig

Jag: varför?

Mongo: du vet

Jag: nej jag vet inte

Jag: jag vill träffa dig

Jag: ja men varför

Mongo: jag vill bli vännar

Jag: nej

Mongo: har du pojkvän

Jag: du har redan dina kompisar och jag har mina
ja jag har pojkvän

Mongo: jag knulla dig

Jag: du kan knulla din mamma

Mongo: går inte
jag vill bara knulla dig snälla

Jag: du e tjock och ful och äcklig

Mongo: ha ha

Jag: d e sant

Mongo: tack

Jag: jag säger bara sanningen
varför tror du att en sån som du kan knulla en sån som mig?
d e bara i dina fantasier
du e riiiiktigt äcklig
och du svettas mycket

Mongo: hejdå

Jag: hahahahhaha
idioyt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0