Jag ska sluta ha sex

Jag har tröttnat på allt kyligt sex. Jag har sett det som en slags sport och inte alls lagt ner någon känsla i det. Konstigt nog så kom jag för första gången med en kille jag bara utnyttjade för sex. Jag njöt inte alls, men jag kom. Så jävla sjukt! Jag ville skriva om en kille jag träffat här i Landskrona, som e inspirationen till mitt sexuppehåll men jag får tyvärr inte lov att skriva om honom. Men jag måste bara säga att han är jättesöt och sexig och vacker och han är inte som alla andra killar som har sex med allt och alla. Han är typ raka motsatsen till ALLA killar och att veta att det finns folk som han är inspirerande. Jag trodde faktiskt inte att det fanns killar som var så... Okej nu fick jag lov att skriva om honom haha och jag vill bara berätta att han har bara haft sex med en tjej, som han var tillsammans med och nu har det gått 2 år sen han haft sex. Helt jävla otroligt, tvåååå år!!! Jag har nog inte hållt mig i mer än ett halvår och jag minns inte när det kan ha varit. Mitt senaste uppehöll varade i nästan 3 månader och det kändes konstigt och onaturligt. Men jag fick flipp när jag kom tillbaks till landskrona och när denna killen kändes för svår så hade jag sex... Nu har jag fått spel och tänker sluta ha sex. Kommer eventuellt ha det med honom men ingen mer. Ingen intresserar mig heller. Varken sex eller killar är lockande. Känns som om jag har gjort mitt för nu. Men ett problem bara... Vad ska jag göra om jag blir frustrerad? Haha får nog låta det gå över bara. Känns som om jag är nervös inför detta uppehållet men jag är säker på att jag kommer att klara det! Undrar hur länge det kommer vara....

xxx Ly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0