ungdomsmottagningen

Ungdomsmottagningen .. Varför är det alltid lika ''kul'' att gå dit ? Jag gick dit igår för att testa mig mot könssjukdomar och gravtest, var som tur inte gravid hehe  .. Sen bad min kära medarbetae mig om att lura barnmorskan att jag haft sex igår bara för att få en dagenefterpilla som jag sen skulle ge till henne. Meeeen det finns ju alltid nackdelar med att ljuga! Hon bad mig svälja den framför henne ! Oh fyfan jag la den under tungan och så fort jag gick ut så spottade jag ut den. Den var typ kladdig och skit äcklig. Men jag gjorde som hon sa och la den i en pappersbit. Hahahaha sjuukt ! Om jag får ett samtal av dolt nummer nästa vecka så är jag körd :) PEACE OUT ! Wi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0